Corona virus (Covid-19)
Kerstvakantie
19 december 2019
Bedrijfssluiting Pasen 2020
9 april 2020

Hoe gaat Faber Installatietechniek om met het Corona-virus (COVID-19)?

Onze collega’s in de buitendienst komen dagelijks op veel verschillende plekken.

Bij Faber Installatietechniek werken we graag veilig. Dit betekent dat wij rondom het Corona-virus de nodige maatregelen hebben genomen. Dit doen wij op basis van de informatie van het RIVM en Techniek Nederland. Graag informeren wij u hierover. 

Al onze medewerkers zijn geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënische maatregelen die zij in acht moeten nemen.

Instructies aan onze monteurs

Alle geplande afspraken worden uitgevoerd, maar we nemen wel enkele afspraken in acht.


Onze monteurs:

  • Houden afstand met de klant (minimaal 1,5 meter) en schudden geen handen. 
  • Betreden geen huizen van bewoners die ziek zijn of in quarantaine zijn in verband met het Corona-virus. Zij leggen u uit dat er een nieuwe afspraak kan worden gemaakt zodra de gezondheidsklachten over zijn. Is dit het geval, dan wordt uw adres tevens aan de planner doorgegeven.
  • Nemen contact op met de leidinggevende wanneer zij de gezondheid van de klant niet vertrouwen (koorts, hoesten, kortademigheid bij klant). In het geval van een storing wordt, wanneer de cv-ketel, het ventilatie- of alarmsysteem nog werkt, mogelijk de afspraak verzet. Hetzelfde geldt voor nieuw te plaatsen apparatuur.
  • Nemen, wanneer u gezondheidsklachten heeft en de cv-ketel niet meer werkt, eerst contact met de leidinggevende op om te bespreken of uw woning, conform de procedures betreden mag worden. Indien dat niet het geval is, dan zoeken wij een oplossing. Onze vakmensen zullen in geen geval zonder verdere beschermende maatregelen de woning betreden.
  • Zullen u tot nader order niet meer laten tekenen op de iPad voor de gedane werkzaamheden. Wel leggen zij u uit wat de werkzaamheden zijn geweest.
  • Hebben als uitgangspunt u zo goed mogelijk, binnen de gestelde grenzen, van dienst te zijn.

Instructies aan onze service medewerkers

Onze service medewerkers:

  • Zullen geen afspraken maken voor reparatie of onderhoud bij bewoners indien een van de bewoners in de woning besmet is met het coronavirus. Onze medewerkers zullen hier pro-actief naar informeren.
  • Zullen geen afspraak inplannen zolang er sprake is van een besmetting. Na circa een week nemen wij weer contact met u op om – als het kan – een nieuwe afspraak te maken. Uiteraard kunnen wij ook met u afspreken dat u zelf contact met ons opneemt zodra de situatie is verbeterd.

Persoonlijke hygiëne

  • Onze vakmensen wassen regelmatig hun handen, drogen deze af met papieren handdoekjes en maken regelmatig hun iPad en telefoon schoon.
  • Wanneer zij moeten niezen of hoesten, doen zij dit in hun elleboog.

Planning

  • I.v.m. gezondheidsklachten van onze monteurs kan het zijn dat wij uw afspraak moeten verplaatsen. wij vragen uw begrip hiervoor
  • Wanneer onze medewerkers klachten hebben als niezen of hoesten, of koorts verschijnselen hebben zullen zij niet meer ingezet worden.
  • Niet urgente afspraken zullen bij een tekort aan monteurs verzet worden tot nader order. Wij nemen contact met u op als onze planning dat weer toelaat


Wij vragen uw begrip in deze onzekere tijden. Gezondheid van u en onze monteurs heeft de hoogste prioriteit. Uiteraard willen wij onze klanten ook goed van dienst zijn. Als wij allemaal de bovenstaande afspraken hanteren kunnen wij onze dienstverlening zo goed mogelijk uitvoeren.

Heeft u zelf gezondheidsklachten dan willen wij u vragen contact met ons op te nemen om de afspraak te verzetten.

Verzet u liever uit voorzorg uw afspraak dan kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen op 0525-653533. Wij verzetten dan uw afspraak naar een ander gewenst tijdstip.

Wij willen u vragen om niet meer onaangekondigd bij ons op de zaak langs te komen. Alleen indien dit strikt noodzakelijk is en op afspraak.