Storing? Doe eerst de check

  1. Zit de stekker in het stopcontact en staat er stroom op het stopcontact?
  2. Staat de gaskraan open?
  3. Is er voldoende druk? De drukmeter moet tussen de 1 en 2 bar (P) staan.
  4. Staan alle warm water kranen dicht?
  5. Staan alle radiatoren/vloerverwarmingsgroepen open?
  6. Staat de thermostaat hoog genoeg?
  7. Staan alle afsluiters open, met de leiding mee?

Bovenstaande niet van toepassing?
Noteer dan de code op het display of maak hier een foto van. Druk hierna de reset-knop 1 tot 2 seconden in of trek de stekker tijdelijk uit het stopcontact.

Niet geholpen? Meld dan je storing.

Wij zijn bereikbaar op 0525 – 65 35 33
Buiten kantooruren zijn wij voor urgente storingen* bereikbaar op 0525-23 35 30.

*Onder urgente storingen wordt verstaan: Geen warm water (Weekend), Geen verwarming (Stookseizoen), Lekkage(Gas, CV & Water), Volledige stroomuitval

Zorg ervoor dat u de storingscode op het display, het merk en type toestel bij de hand heeft.

 

Rioolverstopping?

Wij verwijzen u graag door naar onze partner BP Riooltechniek

Voor niet urgente storingen kunt u gebruik maken van het contactformulier

    Met het versturen van dit formulier ga je akkoord met onze gebruiksvoorwaarden en privacybeleid.