Storing? Doe eerst de check
- Zit de stekker in het stopcontact en staat er stroom op het stopcontact?
- Staat de gaskraan open?
- Is er voldoende druk? De drukmeter moet tussen de 1 en 2 bar (P) staan.
- Staan alle warm water kranen dicht?
- Staan alle radiatoren/vloerverwarmingsgroepen open?
- Staat de thermostaat hoog genoeg?
- Staan alle afsluiters open, met de leiding mee?
Is bovenstaande niet van toepassing? Noteer dan de code of tekst op het display of maak hier een foto van. Druk hierna de reset-knop 1 tot 2 seconden in of trek de stekker tijdelijk uit het stopcontact.
Heeft bovenstaande allemaal niet geholpen? Meld dan je storing.
Wij zijn tijdens kantooruren bereikbaar op:
0525 – 65 35 33
Urgente storing buiten kantooruren
Voor urgente* storing buiten kantooruren zijn wij bereikbaar op:
0525 – 23 35 30
*Onder urgente storingen wordt verstaan: Geen warm water (Weekend), Geen verwarming (Stookseizoen), Lekkage(Gas, CV & Water), Volledige stroomuitval
Let op bij het gebruik maken van de storingsdienst buiten onze reguliere werkdagen en kantoortijden worden storingstarieven gerekend.
Avonden en zaterdagen: 150% van ons standaard uurloon en starttarief
Zondag en feestdagen: 200% van ons standaard uurloon en starttarief
Rioolverstopping
Verstopping aan uw riool, in veel gevallen kunnen wij u hier niet mee helpen.
voor verstoppingen aan uw toilet, douche, standleidingen, verzamelleidingen of iedere vorm van hoofdriool verwijzen wij u graag door naar onze partner BP Riooltechniek.
Voor verstoppingen in de afvoer van de Cv-ketel, wasmachine of keuken is het verstandig te overleggen met de storingsmonteur. in veel gevallen kunnen wij u hier wel mee helpen.