Storing? Doe eerst de check
- Zit de stekker in het stopcontact en staat er stroom op het stopcontact?
- Staat de gaskraan open?
- Is er voldoende druk? De drukmeter moet tussen de 1 en 2 bar (P) staan.
- Staan alle warm water kranen dicht?
- Staan alle radiatoren/vloerverwarmingsgroepen open?
- Staat de thermostaat hoog genoeg?
- Staan alle afsluiters open, met de leiding mee?
Bovenstaande niet van toepassing?
Noteer dan de code op het display of maak hier een foto van. Druk hierna de reset-knop 1 tot 2 seconden in of trek de stekker tijdelijk uit het stopcontact.
Niet geholpen? Meld dan je storing.
Wij zijn bereikbaar op 0525 – 65 35 33
Buiten kantooruren zijn wij voor urgente storingen* bereikbaar op 0525-23 35 30.
*Onder urgente storingen wordt verstaan: Geen warm water (Weekend), Geen verwarming (Stookseizoen), Lekkage(Gas, CV & Water), Volledige stroomuitval
Zorg ervoor dat u de storingscode op het display, het merk en type toestel bij de hand heeft.
Rioolverstopping?
Wij verwijzen u graag door naar onze partner BP Riooltechniek